Zhubnout se dá i pitím vody

Chcete zhubnout. Hledáte speciální tabletky nebo diety na hubnutí? Nehledejte a raději začněte pít vodu. Dobrý pitný režim vám při hubnutí zaručeně pomůže, a to nebudete muset ani hladovět. Stačí dodržovat základní zásady kvalitního pitného režimu a hubnutí bude pro vás podstatně jednodušší.

Z každé strany posloucháte o pitném režimu. To že se to stále opakuje znamená, že něco na tom pravdy bude. Jak jste na tom vy? Pijete dost? Většina odpovědí zní: „jasné“. Ale ruku na srdce, víte skutečně kolik vody vypijete v průběhu dne? Odsledujte si jeden den. Výsledkem je bohužel zjištění, že většina z nás pije málo, a i to málo je bohužel v podobě slazených vod.

Výsledkem dnešní „moderní doby“ je to, že organismus je v dnešní době zahlcen toxickými látkami a proto potřebuje pomoc – lepší pitný režim. Pitný režim pomůže nejen zdraví ale i tehdy pokud chcete zhubnout. Hubnutí bez dobrého pitného režimu většinou skončí neúspěšně. Proto při hubnutí nepodceňte kvalitní pitný režim.

Nejvhodnější tekutinou pro kvalitní pitný režim je voda. Naše tělo vodu nezbytně potřebuje. Nepotřebuje slazené vody, nepotřebuje žádné slazené nápoje …. Potřebuje čistou vodu. Pít čistou vodu je základem zdraví. Pokud chcete zhubnout, raději zapomeňte na různé ochucené a přeslazené vody – jsou to zbytečné kalorie a mooooc cukru. Je to pouze otázka zvyku a vašeho přesvědčení něco udělat pro sebe a pro své zdraví.

Hubnutí – Jak mi pomůže pitný režim zhubnout?

  • Urychluje metabolismus.
  • Podporuje hydrataci organismu a funkčnost svalstva
  • Podporuje vylučování odpadních látek z těla – důležité při hubnutí
  • Pomáhá při celkové detoxikaci – ledviny, játra, …… ..
  • Přirozeně snižuje chuť k jídlu
  • Zlepšuje činnost těla jako celku, čili i usnadňuje hubnutí
  • Pomáhá zabránit jojo efektu

Denně byste měli vypít alespoň 8 sklenic vody – optimální množství je cca 4 dcl na 10 kg tělesné hmotnosti denně. Dvě třetiny pitného režimu vypijte dopoledne. S vodou se tělo nejlépe čistí a zbavuje odpadních látek. Samozřejmě při určení vhodného množství je důležité zohlednit i svůj zdravotní stav. Zvýšit pitný režim je třeba při vedrech i při zvýšené fyzické aktivitě.

Pokud nebudete pít dostatek vody, toxiny se mohou ve větší míře ukládat v těle, což zvyšuje riziko různých onemocnění, dále si zvýšíte riziko tučné postavy a celulitidy. A co je neméně podstatné – urychlíte stárnutí svého těla. Voda je základem života – ale rozhodnutí je jen na Vás.

Jak správně dodržovat pitný režim?

  • Pokud vypijete za den 2 litry vody, je to fajn, ale pokud celý den nepijete a večer se nalijete vodou, tak žádaný efekt nedosáhnete. Pitný režim si rozložte na celý den.
  • vypijte denně alespoň 2 litry tekutin, nejlépe čisté vody (pokud máte průměrnou váhu)
  • Pokud vážíte více. Vypijte 3,5 dcl na 10 kg vaší váhy denně
  • 2/3 pitného režimu zkuste vypít dopoledne
  • pokud jste dosud nepili dostatek tekutin, pitný režim zvyšujte postupně
  • na každou hodinu pohybové aktivity je důležité vypít alespoň půl litru tekutin
  • v horkém počasí se nedoporučuje pít studenou vodu. Ideální je mírně teplá nebo vlažná voda.
  • nepijte až tehdy, když už pociťujete žízeň. Žízeň je totiž již projevem dehydratace.
  • ideálně nastartujete svůj metabolismus pokud začnete den sklenicí čisté vody.
  • před každým jídlem vypijte sklenici čisté vody.

POZOR: dehydratace zvyšuje riziko infarktu. Prvními projevy dehydratace je únava, bolesti hlavy. Později se může přidat i podrážděnost, horší soustředění, deprese, stres. Dlouhodobá dehydratace může vést k celkovému zhoršení zdravotního stavu, ke vzniku ledvinových kamenů, k poruchám srdečnímu rytmu a dokonce i k infarktu.


Jak bude reklama vypadat?
-
Nechceš zde reklamu napořád jen za 50 Kč?
Zobrazit formulář pro nákup

Přidejte komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněná.