Kuskus při hubnutí a zdravém životním stylu? Určitě ano.

Objevili jste už kuskus? Má výborné hodnoty pro naše zdraví. Určitě ho vyzkoušejte. Je to potravina ze severu Afriky. Vyrábí se z ječmene, prosa nebo pšenice.

Rozdíl mezi bílým a celozrnným kuskusem

bílý kuskus

– vyrábí se z bílé tvrdé pšenice

– je to typ bílé těstoviny, který má také účinné látky, avšak lepším řešením je celozrnný kuskus

celozrnný kuskus

– vyrábí se z tvrdé pšenice, ale obsahuje slupku zrna

– tento typ kuskusu má více účinných látek a samozřejmě je zdravější než bílý kuskus

Kuskus obsahuje živiny, které naše tělo potřebuje. Jaké to jsou ?

Vláknina, bílkoviny, tuky, sacharidy, vitamíny a minerální látky.

Obsahem látek podporuje trávení. Je vhodný i jako hlavní jídlo – oběd nebo večeře. Lepší variant je celozrnný kuskus jako klasický bílý.

Jaké účinné látky obsahuje?

Je na vás, zda si vyberete bílý nebo celozrnný kuskus obi dvě obsahují velké množství látek, které pomáhají dobrému a snadnému trávení.

Obsahuje vodu, vlákninu, bílkoviny, sacharidy, železo, vápník a mnohé další účinné látky pro Vaše trávení.

Nutirčné hodnoty vařeného kuskusu 100 g

Kalorie – 117 kcal
Bílkoviny – 4.5 g
Sacharidy – 22 g
Tuk – 0,9 g
Vláknina – 3 g

S kuskusem se můžete vyhrát. Dá se připravit různými způsoby.

Kuskus si můžete připravit na sladko i slano. S různými omáčkami, zeleninou. Dokonce i s jogurtem, tvarohem, mlékem, ovocem a samozřejmě i s masem. Je na vás jak a s čím si ji připravíte.

Jak kuskus napomáhá našemu zdraví?

– pomáhá trávení
– zrychluje metabolismus
– je vhodná i při hubnutí
– podporuje pravidelnou stolici
– pomáhá pročistit tlusté střevo

Pokud chcete Vaši stravu obměnit, tak určitě kuskus je tím správným řešením. Nejenže dobře chutná, ale je také prospěšný pro naše zdraví a vhodný i při hubnutí.


Jak bude reklama vypadat?
-
Nechceš zde reklamu napořád jen za 50 Kč?
Zobrazit formulář pro nákup

Přidejte komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněná.